petak, 4. ožujka 2011.

Hello girls!
Danas sam vam odlucila staviti svoje slikice, pa evo nekoliko...















Ajoj, nikad nisam znala stavit samo jednu sliku! :D
Trenutno muza nagovaram da mi kupi MAC kistove, kad mi kupi slijedi novi post! :))
P.S. Uskoro fotic ide na popravak, weeeeeeeeee! :D


Ana

Broj komentara: 8:

  1. Mac kistovi!!! Di češ nabavit,koliko bi te to koštalo?
    Nadam se da će se muž isprsit :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Nasla na Njuskalu, 80 kn!!!! :))
    I ja se nadam da ce se isprsit :) , iako bih ja voljela uzet neke od zivotinjske dlake, jer su te bas profi, za sto kn vidjela na ebayu ali mi nece uzeti... :(((

    OdgovoriIzbriši
  3. 80 kn!!!! Pa to je niš!!! Koliko ih dobiješ? Il je samo jedan 80 kn to mi se čini logičnije :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne, ne. Ima 7 komada, ali se nekako bojim da je fejk!

    OdgovoriIzbriši
  5. Neznam ja bi si voljela kupit pencil kist da mogu normalno stavit šminku na donji kapak,jedan normalan ravni i za blendanje jedan to bi mi bilo dosta za početak,kasnije još jedan za gel liner i za tuš onaj ful tanki al to nije tak hitno :)
    Možda još kasnije jedan za shimer i za podlogu onaj spljošteni ko za tempere veliki.
    Makar bi voljela kupit sve odjednom,al mislim da neču uspijet ako želim neke malo bolje,velim kupila u bipi 3 i zadovoljna sam dva su neke marke iQ,za puder i za sjenilo,al onako manji precizniji, a jedan je ovaj kosi neka bipina marka. Svaki ima svoju kučicu i tako ih čuvam i bolje mi je tako nego da si kupim onu torbicu di su svi skupa,makar ako bi išla na preglednost bi kupila al bi opet ostavila ih u kučicama al stavila u torbicu da mi budu na jednom mjestu.
    Dal znaš kako se peru kistovi,kak ti pereš svoje? Ja ih na suho prebrišem da maknem prah s njih,strah me da ih ne uništim pranjem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa bas zbog tog valja kupiti kvalitetnije, jer znaju ispadati dlacice tokom pranja. Meni se to dogadja! Ima na Ebayu za 100 kn, 23 komada! Ja bih to! :D
    A perem ih tako da na tanjuric stavim maslinovo ulje a sebi na dlan malo tekuceg sapuna, pomijesam to dvoje i perem ih dok boja ne sidje s kistova. Budu super mekani poslije takvog pranja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mogla bi staviti postupak čiščenja na blog i poslikat da pokažeš kak to radiš,baš bi to voljela vidjet.I možda kakve preparate koje koristiš za njegu kože,možda kakvu recenziju proizvoda koji su ti bili dobri,a kojima si bila razočarana,ja trebam nabavit nešto za lice a neznam kaj pametno da kupim,a vjerujem da bi se to i drugim curama svidlo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Iskreno, dok sam radila, jos prije svatova, stalno sam cistila lice kojekakvim preparatima, kupovala mlijeko za lice, tonik za lice... bla bla bla, ali sada se navecer umijem, ocistim lice tekucim sapunom i to je to... Jednom tjedno stavim piling ili masku, naravno nakon ciscenja obavezno stavim kremu na lice, i to je to. Nemam nikakvih problema s kozom, hvala Bogu bar sam toga postedjena! :)

    OdgovoriIzbriši