srijeda, 30. ožujka 2011.

Modne kombinacije

Potaknuta temom na jednom forumu, odlucila sam malo pisati (zapravo vise stavljati slike :) ) o svojim modnim kombinacijama.
Kao sto pretpostavljate, najvise volim sminkerski look! Ne mora to biti nista posebno, neka fora majica, rifle, cizme/cipele/sandale (ovisno o godisnjem dobu) i pici! :) U tome se nekako najbolje osjecam, jer, vjerovali vi meni ili ne, ali ja u patikama ne znam hodat! :) Smijesno, ali eto, ne znam!
Cizme obozavam! Upravo zbog njih mi je u jednu ruku zao sto nam stize ljeto, hehe!
Evo nekoliko slikica (hm, da... Ima ih 20, ali vam naravno necu stavljati sve nego cu izabrati one meni najbolje)!
Ovu majicu sam kupila prije nekoliko godina, ima najmanje 5 godina, platila sam je 200 kn, a nisam je nijednom obukla! Nisam je imala prilike nigdje nosit, mozda van ali sam se nekako bojala da ce mi puknit, posto je cijela cipkasta! :)

Ovu majicu i kosulju obozavam, nisam ljubiteljica kosulja ali ova mi je super jer izgleda kao jaknica! Ova kombinacija mi je super!
Ma jesam li ja to rekla da ne volim kosulje? :D
Nakon ove slike sam se, moram priznat, predomislila! Ova mi stoji odlicno i mislim da cu je cesce oblaciti.(ovu nisam obukla nijednom!)
Ovu majicu sam dobila, na moje opce veselje! :) Prekrasna je ali je dosta prozirna :/ , a nemam sta pametno obuci ispod... Hm...
Ovaj sako obozavam!
Hm.. Trebam li sto reci na ovo?? Haha! Ma sve je to super, volim suknjice, haljine, i jos vise tunike (poput ove) , ali ova mi se dize dok hodam, pa ju ne volim nosit bas bez hlaca! :) Inace mi je super!
Danas sam isla u setnju ovako obucena! Samo sto sam na nogama imala cizme, naravno :) (bez brige, nisu debele :) ) !
Ova majica mi je odlicna, ali nazalost, vise ju nemam! :) Pogadjate zasto? :))))
Eto, to je to! Iduci put pisem o make up-u, obecajem! :p
:)

Ana

4 komentara:

  1. like na sve Več sam ti rekla,samo fali mi ona slika s onom roza majicom,tamo si mi ispala odlično,aj nadopuni i stavi još tu kombinaciju,poza mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, ali to mi nije nista posebno. Jedino mi je poza dobra!

    OdgovoriIzbriši
  3. pa nema veze,poza je bitna!!! A super ti stoji ta majica bez zezancije.

    OdgovoriIzbriši
  4. :) Hvala! Ali nemam pojma kak da ju ubacim!

    OdgovoriIzbriši