srijeda, 23. ožujka 2011.

Moje prvo remek djelo :)

Evo mene opet, nakon dugog vremena! :)))
Vjerojatno vec svi znaju da se namjeravam poceti baviti sminkanjem ( ali jos nista konkretno dok ne nabavim sav pribor, dakle oglas dajem tek za 4,5 mj... Ajme, kako je to daleko :( ) , a buduci da mi je danas bila frendica, odlucila sam se "testirat" na njoj! Moram priznati da sam bila skepticna i nisam vjerovala da cu uspjeti, jer, 1. imam prilicno nemirnu ruku, a 2. , jednostavno nisam nikad sminkala druge (zapravo jesam, kao balavica. :) To se ne racuna!). Cak me je uhvatila panika, sva sam se zbunila i izgubila sve moguce ideje! :)))
Sad mi je smijesno, ali tada su mi se rukle tresle. Ok, sminkala sam frendicu ali opet... Razmisljam, pa sta ako ju bocnem u oko.. :) Srecom, nisam nigdje zas****! :)
Evo slikica, pa se uvjerite same (koliko budete mogle, posto su moje slike jako, jako lose!)


Prve dvije slike su slikane mojim foticem, a treca s njenim, s blicom, puno bolje i realnije!
I za kraj jedna slika gdje smo sve tri (kad je vec bio gotov make up) , meni jako smijesna, vidjet cete zasto! :))
Nadam se da vam se svidja!
Usput, ko je iduci na redu za sminkanje?? :p :)
:*

Ana

3 komentara:

  1. hahaha Joj ma baš ste mi super!!!! I predivno si je našminkala,ja šminkala jučer isto dvije frendice bum stavila na blog pa pogledaj. I dobro si izabrala boje,nema boljeg od ljubičaste za nju,i sve pohvale modelu,al opet vas je ova mala mišica u sredini prešišala,preslatka je mala šminkerica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, i meni se svidja ljubicasta za njene oci, zato sam i izabrala tu boju. Bitno da joj se svidjalo! :)

    OdgovoriIzbriši