srijeda, 23. veljače 2011.

Upoznajmo se! :)

Za pocetak, hello! :)
Dosta pratim druge blogove, raznorazne forume i stvarno volim kozmetiku, pogotovo dekorativnu, pa sam se, eto, i ja odlucila napraviti svoj blog!
Ukratko, zivim u Osijeku, imam 24 godine i dvogodisnjeg pisulinca. :)
Sanjam o tome da jednom postanem vizazistica, ali kako mi se cini, na tome ce i ostati! :(
To je to zasad, sutra malo vise o sminkanju i kozmetici! :)
Evo usput i jedna moja slika (malo je tamno, blic mi ne radi na foticu, uskoro ide na popravak! :) )...
I slika moje kozmeticke torbice... :p

To bi bilo to, sutra malo vise slikica. Iduci post- Make Up Factory baza za sjenilo.


Ana

2 komentara:

  1. Anci predivna si,dajes super savete,jako korisne,samo tako nastavi...cmook
    Brana

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ljepotice! :) Pusa velika!

    OdgovoriIzbriši