četvrtak, 7. travnja 2011.

Essence kistovi

Evo opet mene s kistovima! :)
Jucer sam bila u sopingu i moram priznati da nisam mogla odoliti Essence kistovima. Kupila sam kist za rumenilo i kosi kist za gel liner. Kist za rumenilo mi je i tako trebao posto  mi je stari kist bio koma, dlacice su ispadale i stvarno ga je vec bilo potrebno promjeniti.
Kist za rumenilo je savrsen, platila sam ga negdje oko 20 kuna (ne znam tocno koliko je kostao), ali kvaliteta mu je predobra! Ima meke dlacice, fino blenda, ne ostavlja mrlje.
Kosi kist mislim da kosta oko 13 kn, i s njim sam jako zadovoljna. Moram priznat da mi je u pocetku bio malo kompliciran jer ga nikad prije nisam koristila, ali brzo sam se, mogu rec, naucila. :)
Jos uvijek razmisljam da uzmem kistove s Ebaya ali jos uvijek ne znam koje i bojim se da se ne zeznem. Znam da za 100 kn ne mogu dobiti ne znam kakvu kvalitetu, upravo zbog toga se i dvoumim. Sminka mi nije toliko bitna (mislim na kvalitetu) ali volim da su mi kistovi kvalitetni, da su dlacice meke i da me ne grebu!
Evo i mojih novih kistica :)

Kupila sam si i tus i maskaru (Essence, naravno :) ), tus je jos donekle ok, ali maskara nikako! :(
Tus je prekrasan, Glam liner 03 stage diva, sljokicasti, a maskara iz Sun Club kolekcije, 100% splash-proof ultra lenght&curl mascara, koma je, uzasno suha! Sad sam je kupila i nikad vise! Cetkica mi se cini ok, tako da bih mogla umociti u neku drugu maskaru. :) Ne preporucujem nikome, za tu cijenu bolje uzeti neku drugu od Essence, imaju oni dobrih maskara!
Jedva cekam iduci mjesec i muzevu placu! :)
Lijepo provedite ostatak veceri, pusaaaaaaaaaaa :)

Ana

4 komentara:

  1. Odlično,baš moram pogledat te kistove ovaj kosi mi je baš upao u oko,a jel imaju onaj mekani za blendanje?

    OdgovoriIzbriši
  2. kosi kistić si želim, ali kod nas još nije došao u trgovine :)

    OdgovoriIzbriši