subota, 2. travnja 2011.

Konacno- ARTDECO BAZA ZA SJENILO!!!

Jos na samom pocetku, kad sam pocela pisati blog, napisala sam da namjeravam kupiti Artdeco bazu za sjenila, ali nikako nisam bila u mogucnosti, a i nije mi bila toliko hica jer ionako imam jos onu staru bazu.
Jucer smo muz i ja obavili kvalitetan soping pa sam iskoristila priliku da si i to kupim (medju ostalim :) )! Jednom rijecju, opustosila sam ga! :)) Ne mogu ja proci pored necega sto mi se svidja a da ne kupim. Osim naravno, ako nemam novaca! :)
Bazu sam kupila jucer predvece, a do navece smo bili u gradu tako da nisam imala priliku staviti do sada!
Dojmovi? Odusevljena sam!!!!! :))
Tekstura je savrsena, kremasta, lako se razmazuje i stvarno nije potrebno puno nanositi, tako da se moze imati mjesecima, vjerujem! Citala sam prije na recenzijama o toj bazi, nigdje nisam procitala da ne valja, sve su odusevljene tako da se nisam dvoumila! Vidim da se sjenilo lakse nanosi, tj. i ona manje kvalitetna ostaju dugo na ocima, boje su intenzivnije a i ta kremasta tekstura ne smeta pri nanosenju sjenila i blendanju! Vidjela sam jedino da se neke bune na "preintenzivan" miris. Meni miris nije nimalo intenzivan i bas mi fino mirisi. Valjda sve ovisi od osobe do osobe! :) Ona make up factory baza mi se dosta brzo trosila jer sam je ipak morala staviti malo vise nego Artdeco , tako da ju vise necu uzimati. Kosta samo 51 kn! :)
I evo danasnjeg looka, meni se jako svidja!

Zeleno ljubicasta kombinacija! Evo i rezultat jucerasnjeg sopinga! :)

To je to sto se make up-a tice, kupila sam si jos neke sitnice ali to vam necu pokazati! :) Kupila sam si i suncane naocale koje su ostale kod mog muza u autu!
Usput, htjela bih vam napisati i recenziju ovih proizvoda!
-Essence quattro sjenila (imam nijansu 06 rock angel)
  Probala sam samo s bazom, tako da ne znam kakva su sjenila bez nje.
  Procitala sam na recenzijama da sjenila nisu pigmentirana i da nisu postojana, a cini mi se da je to i istina,  pogotovo ova najsvijetlija nijansa! Pakiranje je lijepo i prakticno.
-Essence sjenilo (26 Disco Queen)
  Sjenilo je postojano i bez baze, jedino bi pigmentiranost mogla biti malo bolja, ima veliki izbor nijansi, kosta  mislim oko 17 kn.
-Essence eyeshadow duo (07 mix it, baby!)
  Moram priznati da me ovo sjenilo nije odusevilo. Nijanse su prekrasne ali sjenila nisu postojana, nakon manje od sat vremena boje izbljede! S Make up factory bazom nisam vidjela neke promjene sto se tog sjenila tice, ali s Artdeco bazom su sjenila super! Ambalaza mi je preslatka!
-Essence smokey eyes set (04 show off)
  Sjenilo nisam koristila tako da ne znam kakvo je, gel mi se cini ok ali kistic definitivno nije za uporabu!
-Rimmel Hide the Blemish korektor
  Ovim korektorom sam odusevljena! Pigmentiranost je jaka i ne zatvara pore, fino prekriva (doduse, ja ga koristim samo za podocnjake jer nemam problema s tenom, ali ga znam staviti na svoj oziljak nasred cela :) i super ga prekrije). Cijena: samo 30 kn!!!
To je to, ja sam zadovoljna! :)


Ana

4 komentara:

  1. To si bila u dm-u il nekom drugom dučanu? Odličan shoping Ana!!!! stavi na grupu!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. bila sam i u kozmu, i dm-u i u Mulleru! :) Stavit cu, danas navecer, prije ne stignem!

    OdgovoriIzbriši
  3. a bazu si kupila di??? koliko si platila,i ja ju trebam,baš kak kažeš ova neka esence sjenila nisu baš pigmentirana,a ja sam dobila oko 20 boja i mat i shimer al za neke treba baš baza nije dovoljno samo korektor.Joj znaš kak mi je nos izgorio jučer dok sam bila na jarunu grozno nešto crven ko papričica,a još sam i naočale furala pa su mi ostali krugovi :))))) opče neznam kak ću to sakrit :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Bazu sam kupila u Mulleru, a platila sam 51 kn.
    Mazi nos jogurtom, hehe! :)
    E a meni muz neki dan kupio suncane i ja uvjerena da sam ih ostavila u autu, na kraju nisu tamo, nema ih nigdje u kuci, propale u zemlju. :( A tako mi trebaju, kad opali sunce ne mogu gledat, bas mi trebaju. Nista, u srijedu opet u soping! :))

    OdgovoriIzbriši