subota, 19. ožujka 2011.

Pranje kistova

Hello drage moje, evo konacno uhvatila malo vremena da napisem novi post. Evo, danas cu ispuniti zelju mojoj dragoj Tini (Neonesa :) ) i napisati nesto o pranju cetkica za make up.
Perem cetkice jednom tjedno i mislim da je to sasvim dovoljno. Pranje (najmanje!) jednom tjedno je stvarno potrebno prvenstveno zbog higijene, a i zbog toga da vam make up ne izgleda neuredno.
Do nedavno sam ih prala samo tekucim sapunom, pa je jedna cura objavila kako ona pere cetkice i zaista nakon takvog pranja budu odlicne, tako mekane i ciste, stvarno kao nove! Sve sto vam treba je jedan mali tanjuric, malo maslinovog ulja, tekuci sapun i naravno voda!
Jos bolje ako imate antibakterijski sapun, on ce unistiti bakterije, a ako nemate, pomoci ce i obicni tekuci sapun.

Na tanjuric stavite malo maslinovog ulja (ja sam ovaj put pretjerala :) ) i tekuceg sapuna, te promjesajte prstom.
Utapkajte kist u smjesu, a zatim uzmite kist i laganim kruznim pokretima perite kist pomocu dlana.

Perite ga dok god vi mislite da je to potrebno, tocnije, mozete ga isprati kad  sapunica vise ne bude obojana.Isperite ga pod mlazom tople vode sve dok voda ne postane cista.
Izbjegavajte pretjerano namakanje drske.
Kistove susite vodoravno, na rucniku koji ste polozili na radijator. Mozete ih susiti i na balkonu ili terasi, ali nikad ne na direktnom suncu!
Eto, nadam se da sam vam pomogla, ovaj nacin pranja mi je odlican jer maslinovo ulje omeksava dlacice, vjerujte mi da ce vam lice biti zahvalno! :)
Usput da se pohvalim, narucila sam si iz Avona kistove, jedan kosi kist za rumeniloi jedan za sjenilo, ali je dupli, 2 u 1, ako me shvacate! :) Jedva cekam da stigne! Eh tako, sad sam mirna opet neko vrijeme, ali posto mi moj dragi muzic nece kupiti preko Ebaya kistove za 100 kn, kupit ce mi ova 2 za 60! :) Iduci mj. opet kupujem, treba mi onaj kosi kist za sjenilo i onaj kist za pregib kapka... Proci ce duplo skuplje, e tako mu i treba! :)
Kad mi stignu kistovi slikam ih! :)
Pusa svima,
                Ana

2 komentara:

  1. Hej super,vidiš ja sam ih prala samo vodom jer sam se bojala da ne uništim kist sapunom,i naravno nikad nije otišla sva šminka,sad ću probat ovako,i da ipak me opet strah sapuna pa ću bebi šamponom oprat ;)

    OdgovoriIzbriši